Sarcina pe saptamani

1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 32 33 34 35
36 37 38 39 40 41 42




Sportul in sarcina

Sporturi de evitat in primul trimestru de sarcina

Ecografie in saptamana 27 de sarcina Unele sporturi nu sunt recomandate de loc a fi practicate pe toata durata sarcinii. Trebuie sa aveti grija cand sunteti insarcinata la exercitiile / sporturile pe care le practicati, astfel incat sa nu va puneti in pericol nici pe Dvs si nici pe bebelusul dvs. Mai jos puteti regasi o serie de sfaturi utile in acest sens.
  1. Evitati orice activitati care prezinta un risc crescut de a cadea (cum ar fi calaria, gimnastica, tenisul, schiatul, schi nautic)
  2. Evitati sporturile de contact sau activitatile care ar putea cauza o trauma a zonei abdominale (kickbox, fotbal, hochei, baseball, baschet).
  3. Evitati scufundarile in timpul sarcinii. Presiunea in crestere din timpul scufundarii va poate dauna atat dvs cat si bebelusului, putand duce la pierderea sarcinii, nastere prematura, defecte la nastere.
  4. Dupa primul trimestru de sarcina trebuie sa evitati sa faceti exercitii care presupun sa va intindeti pe spate si sa va ridicati.
  5. Evitati exercitiile la sala pentru scaderea in greutate. Acestea reduc nivelul de sange oxigenat pe care il primeste bebelusul.
  6. Evitati supraincalzirea, mai ales daca sunteti in primul trimestru de sarcina. Nu faceti exercitii in zilele fierbinti cu umiditate ridicata. Atunci cand temperatura corpului creste prea mult, aceasta ii dauneaza bebelusului.
  7. Evitati saunele, baile fierbinti in timpul sarcinii. Desi acestea va pot relaxa musculatura, caldura in exces poate sa va dauneze atat dvs cat si copilului.